Adoptieplan

Financieel deskundigen van Ondernemend Nederland begrijpen dat er kosten zijn verbonden aan dit uniek werk- en opleidingsaanbod. Persoonlijke en maatschappelijke betrokkenheid spelen een grote rol bij het ondersteunen van dit initiatief. De betrokkenheid van Ondernemend Nederland is nodig. Aan hen vraagt FF dit aanbod te 'adopteren'. Er zijn verschillende mogelijkheden:

  1. Kamer-/halsponsor
  2. Muursponsor
  3. Vrienden van FF

De tegenprestaties in grote lijnen zijn:

  • Naamsbekendheid op diverse niveaus en mogelijkheden.
  • Investeren in Business to Business.
  • Gesprekken over maatschappelijke en sociale vraagstukken waarvan onderwerpen terug kunnen komen in het werk- en opleidingsaanbod.
  • Eerste, tweede en derde keuzemogelijkheden om afgestudeerde beroepsbeoefenaars in dienst te nemen. Dit bespaart werving en selectiekosten en advertentiekosten!
  • Vermelding van sponsordeelname op de website en andere digitale en contactuele uitingen.

Note: sponsorbedragen dan wel donaties, kunnen direct teruggevorderd worden bij de Belastingsdienst. Dit betekent dat voor een sponsor en of een donateur het aantrekkelijk is het duale aanbod van FF te ondersteunen.

  • De kantoorruimte (tevens opleidingsruimte) of de hal naar de kantoorruimte te sponsoren tegen een bedrag van € 10.000 per jaar. Naamsvermelding door middel van een bord met logo. De ruimte en de hal naar de kantoorruimte staan in het zicht van veel studenten, docenten, bezoekers en samenwerkingspartners van ROC Zadkine en FF. Het aanmaken van het bord met logo zijn voor kosten van FF. Het bord is eigendom van de sponsor.

    De tegenprestaties zijn:

    • Deze kamer draagt de naam van de organisatie die sponsort, de afwerking vindt plaats met huiskleuren en wordt voorzien van logo. Het bord hangt in zicht van bezoekers.
    • De hal draagt de naam van de organisatie die sponsort, de afwerking vindt plaats met huiskleuren en wordt voorzien van logo. Het bord hangt in zicht van bezoekers.
    • Naamsbekendheid naar derden. FF zal in haar uiting naar buiten de naam van de sponsor noemen.
    • FF wil investeren in Business to Business door de sponsor uit te nodigen voor:
      • Brainstormsessies over het effectief zaken doen met elkaar en over aanpassingen, ideeën gericht op de afstemming tussen onderwijsveld en arbeidsmarkt en de rol van FF hierin.
      • Van gedachten te wisselen over maatschappelijke en sociale vraagstukken waarvan onderwerpen terug kunnen komen in het werk- en opleidingsaanbod.
    • Sponsor heeft de eerste keus waar het gaat om een afgestudeerde of bijna afgestudeerde beroepsbeoefenaar in dienst te nemen. FF zal al het mogelijke doen de juiste gegevens voor te leggen om zodoende te komen tot de goede match Er worden geen bemiddelingskosten in rekening gebracht. Hiermee bespaart men werving en selectiekosten en advertentiekosten!

    En
    Voor het te sponsoren bedrag wordt bij aanvang van de duale route twee studenten aan de sponsor gekoppeld. Sponsor krijgt onder meer informatie over de werk-/opleidingsachtergrond, over wie de studenten zijn. Beide studenten werken bij voorkeur voor de sponsor onder begeleiding van een praktijkbegeleider.

    • De samenwerkingspartner van FF is PM-IFC (bureau voor Personeel, Organisatie, Advies – www.interfacecare.nl). Desgewenst kan PM-IFC kandidaten aandragen voor een vacature niet zijnde een vacature die bezet kan worden door een door FF opgeleide dan wel op te leiden student. Het gaat in dezen om één vacature per jaar binnen dit sponsoraanbod.
    • Vermelding van de sponsordeelname op de website en andere uitingen.

     

    Meld u nu aan voor het adoptieplan

     

  • Naamsvermelding op één van de muren van de werk-/opleidingsruimte van FF/Zadkine tegen een bedrag van € 5.000 per jaar. Op de muren van het werklokaal hangt het bord met logo en naam van de muursponsor. Een ieder die het werklokaal betreedt ziet de sponsoruiting. In principe kunnen er vier logo's met namen geplaatst worden. Het aanmaken van het bord met logo zijn voor kosten van FF. Het bord is eigendom van de sponsor.

    De tegenprestaties zijn:

    • Op een muur de naam van de sponsor. De afwerking vindt plaats met huiskleuren en wordt voorzien van logo. Het bord hangt op een van de muren van het werklokaal.
    • Naamsbekendheid naar derden. FF zal in haar uiting naar buiten de naam van de sponsor noemen.
    • FF wil investeren in Business to Business door de sponsor uit te nodigen voor:
      • Brainstormsessies over het effectief zaken doen met elkaar en over aanpassingen, ideeën gericht op de afstemming tussen onderwijsveld en arbeidsmarkt en de rol van FF hierin.
      • Van gedachten te wisselen over maatschappelijke en sociale vraagstukken waarvan onderwerpen terug kunnen komen in het werk- en opleidingsaanbod.
    • Sponsor heeft de tweede keus waar het gaat om een afgestudeerde of bijna afgestudeerde beroepsbeoefenaar in dienst te nemen. FF zal al het mogelijke doen de juiste gegevens voor te leggen om zodoende te komen tot de goede match. Er worden geen bemiddelingskosten in rekening gebracht. Hiermee bespaart men werving en selectiekosten en advertentiekosten!

    En
    Voor het te sponsoren bedrag wordt bij aanvang van de duale route één student aan de sponsor gekoppeld. Sponsor krijgt onder meer informatie over de werk-/opleidingsachtergrond, over wie de student is. De student werkt op bepaalde momenten (piekmomenten) voor de sponsor onder begeleiding van een praktijkbegeleider.

    • Vermelding van de sponsordeelname op de website en andere uitingen.

     

    Meld u nu aan voor het adoptieplan

     

  • Naamsvermelding op een bord bij de ingang van het werk-/opleidingslokaal tegen een bedrag van
    € 1.000,00 per jaar. Op het bord staan de vrienden van FF vermeld met daarbij het logo.

    De tegenprestaties zijn:

    • Vermelding van de vrienden van FF op de website van FF.
    • FF wil investeren in Business to Business door de sponsor uit te nodigen voor:
      • Brainstormsessies over het effectief zaken doen met elkaar en over aanpassingen, ideeën gericht op de afstemming tussen onderwijsveld en arbeidsmarkt en de rol van FF hierin.
      • Van gedachten te wisselen over maatschappelijke en sociale vraagstukken waarvan onderwerpen terug kunnen komen in het werk- en opleidingsaanbod.
    • Sponsor kan melding maken van een vacature en de voorkeur uitspreken een afgestudeerde beroepsbeoefenaar of een bijna afgestudeerde beroepsbeoefenaar, voorgedragen te krijgen. Bij een goede match worden er geen bemiddelingskosten in rekening gebracht. Hiermee bespaart men werving en selectiekosten en advertentiekosten!
    • Vermelding van de sponsordeelname op de website en andere uitingen.

     

    Meld u nu aan voor het adoptieplan

     

 

word-sponsor

Sponsors:

logo-exact logo-raet logo-nederpelt90x

Initiatief van:

2014-PMOS-ff logo-zadkine